مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-05پزشكي

شهروندان از گوشت های لیبل دار استفاده کنند 


با توجه به گرمی هوا و احتمال افزایش کنه ها در این فصل و خطر انتقال بیماری تب کریمه کنگو که بیماری ویروسی و از طریق گزش کنه و یا از طریق تماس با خون و ترشحات دام مبتلا قابل انتقال بین انسان و حیوانات است باید از گوشت های لیبل دار استفاده شود.

- ایسنا/کرمان مسعود اسدی پور گفت: با توجه به گرمی هوا و احتمال افزایش کنه ها در این فصل و خطر انتقال بیماری تب کریمه کنگو که بیماری ویروسی و از طریق گزش کنه و یا از طریق تماس با خون و ترشحات دام مبتلا قابل انتقال بین انسان و حیوانات است باید از گوشت های لیبل دار استفاده شود.

امروز 16فرودین رییس حوزه قضایی بخش بروات به همراهی بخشدار بخش بروات ،رییس دامپزشکی شهرستان بم،رییس محیط زیست و رییس مرکز بهداشت شهرستان از فعالیت کشتارگاه دام شهرستان بم بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در روند مسائل و مشکلات این کشتارگاه قرار گرفتند.

درادامه رییس حوزه قضایی بخش بروات از قسمت های ذبح دام، مراحل پوست کنی و سردخانه های پیش سرد نگهداری لاشه های کشتار شده،اتاق های پاک سازی آلایش خوراکی،بخش تبدیل ضایعات،واحد تاسیسات و تصفیه خانه و پساب خروجی بازدید کردند و وضعیت کشتارگاه دام شهرداری بم را در حال حاضر مطلوب و قابل قبول دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از گوشت های لیبل دار استفاده کنند 

شهروندان از گوشت های لیبل دار استفاده کنند